underbart

Jaaa va underbart det e med helg, underbart med maken hemma, undrar om man någonsinn kommer komma ur den här "nykärhets känslan" har varit i hop i 15 år i år men jag känner mig lika kär ännu=)
Längtar efter honom så på dagarna när han jobbar, vi ringer nog varann ca 5-6 gånger om dagen, sen brukar det bli några söta sms till varandra me! HÄRLIGT.
lOVE HIM SOOOO


I morse va jag och småttingarna till kyrkis, och nu sitter vi och väntar på att farmor ska komma och hälsa på, Alva springer och kollar fönstret hela tiden, hihi sötnosan.
Mio sussar lite just nu.



Jaha jo nu e jag me i en tävling igen=)

tävling

Tävla hos Tiobarnsmamma om Valfritt Finlayson Bäddset (värde 449 kr) hos Kotteshoppen.se !

Tävlingsregler:

För 1 lott: Gå in på Kotteshoppen.se  . Skriv i kommentar nedan vilket påslakanset du skulle välja om du vann. Kom ihåg att lämna kontaktuppgifter (blogg alt mailadress)

För 2 lotter: Blogga om och länka till denna tävling hos Tiobarnsmamma i samabete med Kotteshoppen.se. Lämna länk till ditt inlägg med din kommentar (låna bild och text om tävlingsregler ovan). Har du ingen blogg kan du tipsa 5 av dina vänner + mig ([email protected]) via mail om tävlingen. Lämna då en kommentar

För 3 lotter: Gilla Kotteshoppen.se på FaceBook .

Tävlingen avslutar måndag 4 april kl. 12.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0