Kaos i trollmors stuga

mm det e nog bara förnamnet på vad denna dag har bjudit på hittils...
Det började redan i natt, jag och henrik har sprungit upp om varandra hela natten, både Mio och Casper sov jätte oroligt. Henrik tog Mio och jag Casper.
Sen har det fortsatt, Mio och Alva har bara gjort en massa hyss så fort jag vänt ryggen till, och Casper har bara velat äta hela dagen, även fast han fått tillägg me. Nu kl 13.20 så har jag fått honom att va nöjd och han sover nu, hoppas han sussar nån timme i allafall.

Jag har fått vält ner köksstolarna, för annars klättrar Mio upp där och röjer, han har även kommit på att man kan flytta stolarna till köks bänken och där finns det massa kul att riva i. Ja det har sett ut som rena rama djungeln har hemma( ser så ut fortfarande) bara att andas och koppla bort städning för i dag tror jag =)

känner mig lite som en urvriden disktrasa i dag

hoppas ni söta där ute haft en bättre morgon än mig ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt med sånna dagar:(

Ang köksstolarna hade vi problem med att dom "rymde" emellanåt och hittades ofta vid just köksbänken eller vid någon bokhylla, dessutom hade jag en massa dagbarn så vi tog helt enkelt ett spännband och drog runt stolar och bord, sköt in stolarna och drog runt, då såg det fortfarande snyggt ut men ingen kunde ta dem:)

Hoppas ni får en lugnare eftermiddag, Kram

2011-05-03 @ 13:38:15
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: TrollMorsan, Mamma till 8 Troll

Oj vilken morgon. Men jag känner igen det där :)

Hoppas att dagen avslutas skönt!



Kram en 8-barns mamma

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag kan tänka mig att med sex stycken vildingar i hemmet har man sällan en lugn stund ;)



svar: Ja, i sommar kliver jag över 30 strecket .. men vad gör det? Vi 81:or tror jag att det är lite magiskt med, haha!



Kram på er!

2011-05-03 @ 14:04:32
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Camilla 30 år & 8 barnsmamma

Usshh sånna dagar är inte roliga.

Så har vi med vissa dagar och det är bara att ta ett djupt andetag o fortsätta,kanske räkna till 10 som endel brukar säga,men då blir det många gånger vissa dagar man får göra det..ler..



Det där med stolarna känner jag oxå igen,vi fick ha dom liggandes flera gånger då det klättrades på dom o det kommer snart igen..



Hoppas dagen blir bättre..

Mvh Camilla

2011-05-03 @ 14:04:55
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Postat av: Helen

Sådana dagar önskar man fort att man glömmer bort. Du har verkligen full rulle omkring dig .

2011-05-03 @ 16:05:30
URL: http://stenstromsbloggeria.se
Postat av: Veronica

Ja, vissa dagar är det bara kaos! Imorgon är en annan dag, hi hi!

Kram!

2011-05-03 @ 18:55:48
URL: http://himmelochhav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0