Helgen

Helgen har varit full fart, I fredags så drog söta Thessan ut mig på krogen, vi va på o'connors, va skit kul verkligen!
M och dan efter mådde man väl som man förtjänade;) fu bubblan va jag mådde dåligt.
På lördagen så va det herrarnas tur att ha lite skoj, så dom eldade upp i bad tunnan och badade där och drack öl.
På lördagen kom även mina svärisar, dom ska stanna här hela veckan, jätte mysigt!
Mio fick doppa sig en stund me:)




Tidigare på dagen i lördags så va Mio helt otroligt busig, han va överallt och ingenstanns, så fort jag vände ryggen till nån sekund så hittade han på bus, tror jag fick duscha av han 3 ggr på förmiddagen bara

Här har han hittat mammas blommor och jord






Kommentarer
Postat av: Linda

låter som en riktigt trevlig helg, men vilken liten buse ni har:)

Hoppas ni du har haft bättre tur med dina svärföräldrar än jag:)

Kramar

2011-09-05 @ 20:33:20
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Linda

Klart du får lösen, men du måste registrera dig själv i menyn längst ner på sidan så släpper jag in dig:)

Kram

2011-09-06 @ 08:26:22
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Popprinsessan

Stort grattis i förskott!

Låter som om ni har mycket kul just nu :-)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0