lämnade kaoset

ja det kan man lugnt säga att jag gjorde i morse, vi försov oss lite och barnen va trotsiga ( de små) Mio sprang runt och bara röjde, hade tilloch med ner gardinerna i köket;)
Men jag körde A och M till sitt dagis och sen pyste jag och Casper till barntimmarna.
Nu väl hemma så fanns det massor att göra, men det börjar ordna upp sig;)


I går va jag till staden och köpte vinteroverall till Mio och ett par höst kängor till Ida, sen blev det storhandling av mat me så nu e skåpen proppade, härligt.

Casper på kyrkis



dom här kängorna


på den här goa tjejen



och overallen till Mio



helt underbar färg!



Nu ska jag fortsätta med kaoset, men först en liten eftermiddags fika med dottern som kom hem från skolan nyss=)


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Tack! Hoppas du får en bra torsdag!

2011-09-22 @ 08:36:19
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Linda

Vissa dagar börjar inte alltid som man önskat men det brukar ju oftast reda upp sig under dagen:)

Jättefin overall, turkost är ju så fint.

Hoppas lugnet har lagt sig, Kram

2011-09-22 @ 20:17:59
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0