Sista droppen...

Go kväll alla Goa!

Har varit en lång dag tycker jag, började inte så bra, Alva och Mio vaknade på helt fel sida i morse , bråkade och tjafsade om allt innan vi skulle till dagis! ALLT va fel hela tiden, så på väg från dagis när jag väl lämnat dom så bröt jag i hop i bilen för mig själv, tårarna bara rann, det va bägaren som rann över, både Alva och Mio har varit väldigt jobbiga att få i väg till dagis. , men dom älskar dagis och har jätte roligt där, men det e väl nått mot mig dom håller på med, testing testing, antar jag, men det e det att de pågått så länge nu så ja, bägaren rann över, kände mig misslyckad som mamma och helt nere i botten ...
Hoppas det vänder snart!!

Blev på mycket bättre humör sen efter en vila med casper ! Och sen en fika med Carina, nybakt bulle och kaffe;)

I morgon ska troll ungarna gå påskkärring;) och jag har laddat upp med massa godis till alla kärringar och gubbar som kommer;)


Kommentarer
Postat av: Helen

Åh det är så jobbigt när man känner att bägaren bara rinner över och man inte räcker till . Men som tur är vänder det och man inser att man återigen gjort sitt bästa och oftast ganska bra .



Såg dig och din fina familj på tv, roligt :)



Tack för att du påminde mig om att det är påskkärring dag , jag glömmer alltid bort och står utan godis.



Ha en skön dag . Kram

2012-04-05 @ 06:42:43
URL: http://stenstromsbloggeria.se
Postat av: Mia

Skickar lite kramar till dej.. Jag känner igen det där så väl... bägaren rinner över, det måste den få göra ibland.. Det går över.. Jag fick en sådan där omgång för några veckor sedan, då Zebbe var i farten.. Grät som ett litet barn.. det var så skönt.



Hoppas ni får en härlig påsk..



Kram Mia

2012-04-05 @ 12:03:36
URL: http://www.vanligafamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: Jeanette

Skickar över lite kramar!! Och hoppas att ni får en underbar påsk! Kram

2012-04-05 @ 15:44:30
URL: http://www.nyttellergammalt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0