Laddar

Phu! Äntligen hemma! Jobbade mellan 7-13 i dag sen direkt in till Willys och handla massa mat, träffade massa bekanta sär;) kusin Carita och hennes fina dotter! Sen dök gamla Goa vännen Charlotte upp, det var inte igår😉

Och mamma och syrran va där med, men dom hade jag bestämt träff med;)

Efter handling och massa snack så for jag till ÖB och gjorde en storhandling även där. Nu ligger jag på soffan och bloggar lite snabbt innan vi ska käka!

OCH i morgon så smäller det!! Mammablogg kryssning !!!! Måste packa i kväll , jag dra tidigt i morgon för att träffa Mia och Eva i Stockholm för lite shopping och lunch 😃

Men shit vet inte vad jag ska ha på mig riktigt än😉 men det löser sig!👍

Have à nice evening


Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Vi syns imorgon!

2012-08-24 @ 20:43:16
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0