Lite räkfrossa

Gokväll, heeela dagen har gått och jag har inte haft tid eller ork att sitta vid datorn, jag har stor röjt i barnens rum, rensat och städat, barnen har fått för sig att byta rum med varan igen, så nu har Emil fått helt eget rum, och Ida och Rasmus delar på det störrsta rummet, och sen delar Mio och Alva rum oxå. Och lilla plutt Casper fick vi in till oss igen;) Ja alla nöjda och glada så det e ju bra och huvudsaken!
 
 
Tänkte lägga upp receptet på sommar bär pajen som jag bakade här om dagen, men jag länkar till receptet hos mirka i stället.
 
 
Sommrig bärpaj
 
I kväll är vi bara halv styrka här hemma, alla tre stora barnen sover hos kusinerna, så det e bara jag Henrik och de tre små=) vi har lite mys pys och äter räkor, kex och frukt.
 
 
Ha en trevlig söndags kväll <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Här är en till som röjt massor i helgen! :) Isak ska få eget rum och vi har äntligen fått tummarna loss att börja rensa!

2012-08-06 @ 10:00:08
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0