Barnmorske besöket

Ja det gick bra igår, tog tid att komma in till stan men jag körde typ 50 hela vägen, hellre att man kommer fram;)

Vi kollade mina blodvärden igen och nu hade järnet gått ner igen 105 låg det på nu , och sist låg det på 113, men jag har så svårt att få i mig järn tabletter , min mage gillar inte dom, men jag ska försöka pilla i mig, lovar !

Så här såg allt ut nu 26 fulla veckor

HB 105
Blt 130/60
Blodsockret 5,7
Mag måttet 26,5
Hjärt ljud 146

Vikt uppgång totalt 5 kg😉

Var även in på gränby en snabbis och träffade mamma för en lunch date, och passade då på att gå in på kapahl och hämtade ut en valfri body till bebisen, allt för föräldrar bjöd på det😉
Så nu är det allra första plagget till tösen införskaffat !


När vi åkte hem så var vädret värre, men vi tog oss hem sakta och säkert , men väl hemma på vår gata DÄR körde jag fast, jag och typ alla andra bilar med;)
Men tur som jag har så va Emil och hans kusin hemma så dom två kom ut och hjälpte mig att skotta loss bilen❤

I dag stannar vi hemma😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0