knäck

förlåt lite frånvaro , men blogg.se appen funkar inte IGEN, MEN  nu har jag lyckats få datorn en stund=)
 
vi har en hemma mys dag i dag, vi har barnens kusin här med i dag, så att hans mamma och pappa kan hinna bygga klart sitt nya kök. Tim har roligare här då.
 
Vi ska srtax ta och äta pizza, Henrik har åkt och hämtat, sen ska jag nog ta och koka knäck tror jag.
Älskling har rökt rådjurslår i dag som vi ska ha till jul;)
 
mestandels av dagen har varit i soffan för min del, pga allt för ont i dag=(
Tur e väl att jag har en underbar make!
 
 
kommer lite bilder sen när jag fört över till datorn..
 
trevlig kväll!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Ah,min app funkar inte heller. trodde det var min telefon det var fel på.

2012-12-09 @ 21:44:59
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0