nemen heej

Ja nu har det varit helg igen,hihi jag e lite dålig på att blogga då)
en då e all focus på familjen när alla är lediga <3

har haft en jätte trevlig och mysig helg, va ledig hela helgen me.
Fredags såvart det tjejkväll med Sara,Lindah och Thessan, och lördag hemma mys med familjen och självklart mello.  SHIIT vad jag älskade DEAD BY APRILS låt .

Snart bär det av till jobbet.

Älskling trodde inte att jag skulle fixa att köra ut bilen från garaget  imorse,hihi han va lite orolig över att jag skulle repa bilen..  hihi men ack så fel  han hade, det gick sååå bra så.


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Hej hej

Hoppas att allt är bra med er..



Nu har jag bokat biljett till denandra galan som Mirka tipsade om :-D



Ska du dit?



Mvh camilla

2012-02-06 @ 13:15:03
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Hej igen..

Vore jättekul om du kom..ler..



Jag får kanske stoppa in en extra säng med Mirka o Eva om jag inte hittar någon att dela med,så säg till om du kommer kanske vi kan dela om du vill



Mvh Camilla

2012-02-06 @ 14:26:53
URL: http://minstorafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0