Vilken dag!

Ja det här varit en händelserik dag, allra helst i kväll ;)

I morse pratade jag med en super trevlig kvinna som ska va min studie vägledare ;) bokade in en träff med henne den 24 e, som det ser ut så börjar jag läsa matte och svenska B i februari:). Längtar riktig att få plugga (konstigt nog) !

Nu på kvällen så kom Hope ( min svärdotter) över och ville att jag skulle hjälpa henne med att färga håret , så det gjorde jag , vart lite färg över så hade i lite i Idas under hår och en skvätt i Emils hår me;) alla tre blev jätte fina!! Men under tiden jag hade i färg så passade mio på! Han fick tag på bläck !! Smetade in sig själv och Casper i hela ansiktet!! Livrädd blev jag när jag såg dom ! Flög på telefonen och ringde Henrik som va hos grannen, och sen fort ner med båda barnen i badet, fick lite lätt panik ett tag, för båda hade fullt i munnen me, men Henrik ringde gift centralen och det va ingen fara. Efter mycket skrubb så fick vi bort det mesta men ändå e det lite kvar.


Kommentarer
Postat av: resume services

Passade på att shoppa lite mer i hennes shopp då, köpte fodrat regn

2012-01-13 @ 10:58:05
URL: http://cvresumewritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0