Ferritin

Jaaa nu e det semester gott folk! Helt underbart ju!
Nu ska det mysas och spenderas massa tid med mannen och våra härliga barn.
 
I dag på jobbet så ringde barnmorskan och hade fått svar på ferritin värdet( järndepåerna) och dom var ur kassa, jag hade nästan inget järn kvar i ens reserv.... inte så konstigt att jag e sååå trött och håller på att svimma i bland;)
Så nu ska jag testa med att ta två niferex (järntillskott) varje dag, och äta massa järnrik kost.
 
Det e helt otroligt tycker jag, man ser på magen redan att det e en gravid mage, putar ut lite gran redan!
Har nog aldrig fått sån här svullen mage tidigare. Kanske tvillingar, hihi nerå, sån tur har vi nog inte, men det vore väl underbart.
 
 
Nu väntar en kopp kaffe med mannen i mitt liv, och sen ska vi ha fredags mys i huset, i dag blir det grönsaker med dipp.
 
Se u

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade oxå problem med järn depåerna när jag väntade Maja så jag fick järndropp ett par gånger i veckan. Dessvärre hjälpte det inte så nämnvärt.:( Mysigt att känna hur det växer, bara vänta tills första "fjärilsvingarna":-) Kram

2012-07-13 @ 22:22:28
Postat av: Petra

Jaha vad var det ja sa ;-) skönt att de hittade det redan nu kram trevlig semester

2012-07-13 @ 23:18:36
URL: http://bjorkhallsbusarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0