Migrän

Fy satan vad dålig jag blev i dag! Jag och småttingarna va ensamma hemma i dag, så vi tänkte åka till Stadsparken och leka i lekplatsen där och sen gå och mata fåglarna vid svandammen , och ja vi packade picknick och filtar och åkte, barnen såg verkligen fram emot det.... När vi började närma oss så känner jag hur min syn börjar rubbas, och huvudvärken kommer krypandes , migrän pågång tänkte jag, men jag tänkte oxå att det kanske går över med lite tur, jag packade ut allt ur bilen och vi gick till parken.... Men när vi kom fram så blev det värre, balansen vacklade och huvudet blev värre, förklarade för barnen hur det va och så gick vi till svandammen en snabbis så barnen i allafall kunde få ge fåglarna brödet vi hade med oss... Väl framme vid bilen så börjar illamående och jag kräks,( kan inte kräkas pga operationen) men "kräks luft " Jag ringer Henrik som får ta sig hem ifrån skokloster, men jag kör hem, stannar och "kräks" emellanåt , och väl hemma så hjälper Alva mig jätte bra! Så stolt över henne, hon ringde tillochmed pappa och sa att han skulle skynda sig, hon stod och klappade mig på ryggen när jag låg utslagen på toa. Hon gav casper och Mio och sig själv en glass medans de väntade på Henrik ;) Ursch inte roligt det där med migrän, jag får det inte ofta men när det kommer så blir det rejält, jag tror jag ska dö när det e som värst/( Nu har jag sovit några timmar och fått i mig dryck och mat, känns bättre nu, vara lite eftersvallningar! Nu e det fredagsmys med min underbara familj!


Kommentarer
Postat av: Jennie Östman

Jag var på citygross i Boländerna igår fredag ca kl18 och tyckte att jag såg dig utanför kassorna. Kan det stämma? För övrigt har jag läst din blogg ett tag och tycker ni verkar vara en trevlig familj. Älskar att läsa om er med stora familjer! Trevlig helg! Förresten var det väl torsdag som jag menade att jag såg dig.

2012-07-27 @ 21:37:34
URL: http://www.jenniebenni.blogg.se
Postat av: En stickgalen 10-barnsmamma

Men stackare....tur att allt gick bra hem du har ju en bit hem....Hoppas du mår bättre nu och får slippa fler sådana där hemska anfall.....Ha en bra lördag. ... Kramar från Funbo

2012-07-28 @ 07:09:33
URL: http://www.djurstrom2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0