Shopping

Har precis kommit hem från stan, skulle igentligen inte handla nått alls förutom blöjor... Skulle bara skjutsa in Sara till stan så hon kunde få handla.. Men det slutade med att jag köpte en ny laptop till mannen min, och två nya matstolar till Mio och casper , och en super fin födelsedags pressent till Emil som fyller snart, kan inte skriva vad han ska få, det kan hända att han läser här;) men han kommer bli super glad !!! I kväll ska Rasmus ha killkväll här hemma med några kompisar, dom ska tspela och ha det kul, blir nog bad i poolen med. Ha en toppen lördag<3 Just ja , skynda fynda blöjor på Willys vettja, billigt just nu;)


Kommentarer
Postat av: Marina

Ska skynda och fynda!:)

2012-07-21 @ 19:05:12
URL: http://allaminahjartan.blogg.se
Postat av: Jennie

Jag vill inte handla upp massa blöjor för Vidar är på avvänjning ;) Haha Nej man jag tänker mig att han ska vara blöjfri inom en snar framtid . Har du tips på och vänja de av vid blöjor ?

Kram

2012-07-22 @ 10:47:26
URL: http://www.mammatillvidar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0