Tackar för era grattis!

Kul med så många positiva kommentarer, här och på FB, det värmer..
Det finns nån enstaka som inte kan behaga att säga grattis även fast man är rätt nära.... men det var väntat så det skiter jag i. Vi är väldigt lyckliga och även barnen blev riktigt glada, dom hoppas tillochmed på tvillingar;)
Vi har nog bestämt oss för att bo kvar så länge det går, och vi har lite nya "planer" för huset, så det kommer bli jätte bra!
 
I dag var jag och Ida in till gränby och träffade kära mamma och lill syrran, jag blev bara kvar en snabbis, eftersom jag skulle i väg till jobbet, men Ida blev kvar med moster och mormor=)
Ida shoppar för sina födelsedags pengar=)
 
Nu kallar jobbet.... ha en underbar kväll!
 
kram goingar

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Bra att ni struntar i alla negativa vibbar och kommentarer! Finns ju så mycket roligare saker att lägga energin på ! Hoppas det gått bra att jobba idag :) Kramis

2012-07-04 @ 16:51:51
URL: http://nyttellergammalt.wordpress.com
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Skönt, ha en underbar kväll du med!

2012-07-04 @ 21:40:18
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0