lyser med frånvaro

förlååååt!

Har haft sjukt mycket ett tag nu, jätte mycket med mitt pluggande, massa inlämnings uppgifter och prov.
Ochmin mobil strular så det har inte gått att blogga från den alls och jag har sällantid att sitta vid datorn.
Ja sen jobbar jag och resten av min tid har jag självklart lagt på familjen<3

Men nu så börjar jag komma i kapp med pluggandet igen, så nu blir det blogga på som vanligt igen=)

På fredagen efter jobbet så åkte jag in till stan och stor handlade mat, tog willys denna gång, jag handlade som jag brukar, det vill säga en proppfull vagn och liite till, och när jag kom till kassan och skulle börja packa upp allt på bandet så såg jag hur svetten började rinna på kassörskan, ochså ringde hon ett samtal och sa, jag tror vi behöver packhjälp här;)  men gissa om jag blev glad?  ca 15 påsar mat blev det.

senare hade vi en trevlig kväll med grannarna(henriks brorsor med familjer) satt ute hela kvällen och snackade skit=) nån god öl och ett glas vin gick i oxå;)

I går hade vi en skön hemma dag, stackars Casper åkte på feber igen och öron värk och Henrik va tvungen att jobba en stund, så jag fick vabba från jobbet. Sen hade vi en stor röjjar dag, senkollade vi på film och mös.


Ne nu roppar sängen på mg, måste gå....Zzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0