service

Ja det kan man verkligen säga att jag fick i morse, utav dagis fröknarna.
Dom kom förbi här hemma och hämtade Mio och Casper;) dom skulle på en liten utflykt, så då kom dom förbi här först.
Alva lämnar jag kl 11 i dag, sen blir det plugg dag för mig innan det bär av till jobbet.

Längtar tills på fredag då vi e några tjejer fråån jobbet som ska träffas, äta god mat, dricka rose vin, kolla fotboll och bara har super trevligt, känns som om det behövs en tjej träff nu=)

 Har fått några nya spännande erbjudanden här på sistonde, ett kom senast i går kväll=)ska bli spännande att se vad det blir av det, tyvärr kan jag inte säga nått ännu, men när jag vet mer så....

Ne nu ska jag mysa med min lilla prinsessa innan vi tar oss till dagis.




de galna, söta tjejerna, som blir mitt sällskap på fredag




Kommentarer
Postat av: Kerra 4 barnsmamma

Hej hoppas ni får en super trevlig kväll imorrn, själv blir det jobb för hela slanten och helgen :( tråkigt men men så e det. Vill också dricka rose...haha. Ha en skön kväll! Kramis Kerra

2012-06-14 @ 14:26:02
URL: http://kerras.blogg.se/
Postat av: Solan

Nästan så att den typen av servic kan va ett tillval, Skulle inte alltid va så tokigt ;)

2012-06-19 @ 19:37:38
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0