Tassar på tå

Peppar peppar så sover kidsen än, jag tassade upp tidigare för att hinna med en varm skön dusch, och nu sitter jag i morgonrock och en kaffe i handen, njuter av ensamheten en stund.

Sen blir det full rulle, småttingarna till dagis, Rasmus till tandläkaren, sen hem lämna honom, vidare sen till jobbet där jag ska ha ett möte med kvalitets råd, sen plugga på jobbet och till sist så börjar jag jobba kl 15.00-21.
Igentligen har jag inte tid med allt det där, skulle vilja va hemma och städa och röja undan massor , har massa tvätt som behöver tvättas och vikas.....osv ...
Men men det får väl vänta till i morgon.

Hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Helen

Att få en skön morgon är guld värt .

Hoppas du får en bra måndag .



Jag har en ny bloggadress om du vill kika in någon gång http://stenstromsblogg.wordpress.com/. Välkommen !



Kram Helen

2012-06-18 @ 08:46:17
URL: http://stenstromsblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0