Måste man sova??

Tänk va bra det skulle va om man kunde klara sig utan sömn ibland, i allafall som vuxen! Det är ju perfekt plugg tid på natten, då alla barn sover , man e hemma från jobbet, och det är lungt och tyst !

Jag kom hem från jobbet nyss, alla barn sover och mannen min hoppa i säng nu, men jag sätter mig i soffan med matte boken och försöker förstå mig på det som står i den;) känner att jag skulle behöva sitta hela natten och plugga, men ska ju jobba i morgon bitti me så man lär väl sova.... Men fasiken va praktiskt det skulle va om man slapp sova?!

Har fått svar på mitt första prov och uppdrag i svenska i allafall ;)
Gick inte som jag hade hoppats på men det blev godkännt i allafall, men på gränsen till VG, jaja bättre nästa gång, då ska jag analysera mycket mer och läsa på massor, för svenskan tycker jag e riktigt rolig:)

Gahh vad jag svamlar... Nä plugga nu en stund sen i säng!!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så duktig du är!!! Jag är imponerad av dig som fixar allt - familj - jobb - och nu även plugg!!! otroligt! <3 KRAM

2012-03-16 @ 09:16:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marina

Måste bara fråga,hur gör du för att orka allt- jobba,plugga och samtidigt vara mamma? Du är jätteduktig:)Hoppas ni får en mysig helg:)kram

2012-03-16 @ 15:40:42
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Tack, ja det var himla udda att läsa om sig själv :P

2012-03-16 @ 20:30:18
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0