Wiii

Lyckan sprudlar i mig nu!! Har fått svar från både svenska läraren och matte läraren , har gjort ett uppdrag och ett prov i svenskan och ett prov i matten och jag va godkänd!! Svenska läraren tyckte att jag skulle sattsa på vg och att det inte skulle va nå problem för mig:))) matten är ju som den är, jag gör mitt bästa, och jag sattsar på ett G där för högre fixar jag inte ! Men provet gick jätte bra , han skrev att jag hade ett bra tänk och provet blev godkännt :))

Nu kan man släppa det ochgå vidare mot nästa uppdrag och prov!


Nu ska jag och mini gå och sova, bara vi uppe nu;)
Natti!!


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Hej hej

Längesen jag skrev här nu..ler..

Hoppas att allt är bra med er..



Bara några veckor kvar nu så ses vi..ler..

Ska bli sååå kul..



Ha en jättebra dag



Mvh Camilla

2012-03-27 @ 12:05:02
URL: http://minstorafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0