Öron barn

Det är inte roligt med öron barn, du bubblan säger jag bara! Tycker så synd om Lill prinsen, han har ju ont hela tiden stackarn, och speciellt på nätterna , vi har självklart testat allt! Nässpray, Alvedon , Ipren , ligga högt med huvudet, ligga på mage ! Ja det mesta, han får antibiotika ca 2veckor av 4,

Tycker att det borde gå att skynda på operationen, så han kan få sina rör!

Ska ringa och höra idag!

I dag ska jag även hem till Maria som ska hjälpa mig med matten:-) hoppas hon kan trolla med mig;-) göra underverk kanske, hihi

Ha en bra och skön solig dag!


Kommentarer
Postat av: Jessan

Oj stackars lilla killen!Lider med honom!Har själv haft ett öronbarn och det var konstant ända fram tills hon var 6 år och fick operera bort halsmandlar,en polyp bakom näsan och punktera trumhinnorna,hon slapp dock sätta rör.Sen har det varit bra!Man tycker så himla synd om de små när dom är sjuka!(Ganska synd om föräldrarna också);)Hoppas det snart går över!

2012-05-22 @ 23:33:18
Postat av: tips!

Ett tips som jag läste i boken "kärnfrisk familj": Enligt läkare och forskare som uttalar sig i denna bok beror "öronbarn"sproblem på att barnet inte tål mjölkprodukter. Tror de säger att 80% av alla öronbarn hade sluppit problem och att sätta in rör om de bara slutat med mejeri. Värt att kolla upp kanske?



Underbar blogg förresten!

/Emma

Svar: Jaha, det har jag aldrig hört, men nu när jag tänker efter så, har vi misstänkt att han e lite känslig mot mjölk, ja det ska jag kolla upp.Tack för tipset.
/Annica
Annica Ahlqvist

2012-06-03 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0