Plugg och städ

Har i dag pluggat svenskan, även öppnat matteboken lite , men jag tror inte jag klarar av den, jag är inte klok när det gäller sånt! HATAR verkligen matten!!!

Just nu står en socker kaka i ugnen , den ska Emil ha med till skolan i kväll , det är Knutby .com dagen i kväll, barnen får visa upp sånt du gjort och sen har dom anordnat fiskedam och lotterier, fika till försäljning , mm mm och alla pengarna som dom får in går till en skola i sri lanka.

Jahapp nu ropar kakan på mig!
Hepp hepp!


Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Jag har samma problem med Matten, tror den bråkar extra med mig faktiskt ;-) fattar inte hur jag fick betyg i Matte B :P

2012-05-29 @ 23:48:09
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0