Lilla plutten

Phust! Nu har jag casper och Alva precis kommit hem från när akuten...

Casper har sovit väldigt dåligt i några nätter nu, och feber hade han ju i helgen, men ny i veckan har han varit jätte pigg, lekt och varit på dagis osv...
Men i dag när jag hämtade på dagis så såg jag att det hade runnit var från ena örat, så det blev till att ringa 1177 och vi fick en tid inom 45 min , så det blev plattan i mattan in till stan!

Det va inte rött eller irreterat och båda rören satt kvar, men vi fick öron droppar som han ska ha i en vecka.
Lilla plutten våran, inte lätt att va liten och inte kunna säga till vart man har ont!


Kommentarer
Postat av: carina

Stackars liten! Örondropparna brukar funka super. Har varit nån gång det inte funkade på vår son, men då fick vi vanligt pc att äta oxå utskrivet... (vilket vi fick veta senare av en ny läkare att då skulle de skrivit ut annan sort att droppa i örat... istället... så lustigt hur olika läkarna säger..)

Nu har han haft dem i över 2,5år (rören alltså) Men nästa vecka ska de opereras bort. Får hoppas att det är bra med öronen då. :)

2012-11-07 @ 23:11:00
URL: http://mypreciousekvall.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0