Blev inget

Nej det blev inget ordentligt inlägg här om kvällen😙

Tiden rusar ibland, eller för det mesta!
Idag har jag jobbat 7-14 den åkte jag och syrran till Willys och handlade mat, sen hem efter det till min fina familj! Och nu är jag ledig hela helgen så då blir det riktigt familje mys för hela slanten:-)
Vi får se om vi hittar på nått.

I morgon går vi in i grav vecka 19! Går så fort nu tycker jag😀
På tisdag ska vi på RUL!!! Gissa om jag längtar, men samtidigt så är jag sjukt nervös, man vet ju inte än om allt är bra. Men den lilla där inne gör sig påmind i allafall genom att fladdra runt i magen, känns riktigt mysigt att känna ett liv i sig<3


Kommentarer
Postat av: Solveig Lundin

De är en sjuk skön känsla att ha ett växande liv innom sig, lite avis är jag :)

2012-10-06 @ 11:29:50
URL: http://lillboda.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Åh, vilken mysig mage! Jag fick min prinsessa för 9 veckor sedan, men jag saknar magen lite grann redan. Alla knuffar, bökar och sparkar. Till och med den där irriterande hickan var rätt så mysig när jag tänker efter. Inte för att det slår känslan av att ha henne på utsidan <3

2012-10-07 @ 10:38:31
URL: http://sanskee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0