Förväntansfull

I dag har vi jobbat, och barnen har varit på skola och dagis. Gick sådär för mig att jobba i dag, har fått en hemsk foglossning som gör att när jag går och står mycket, (som vi gör på mitt jobb) så har det värkt och tryckt neråt , känns emellanåt som om allt ska komma ut😣

Men det känns bättre när jag har vilat lite .

Casper har fått nå konstiga prickar IGEN , ser ut som myggbett, men jag kom på att han fick ju vaccinationer här om dagen och när jag läste på om dom så stod det att utslag var vanligt att få.😒

I morgon har vi en liten kille här hemma som fyller 3 år!! Mio, vår älskade bus!
Han är så förväntans full, så han ville tillochmed gå och lägga sig tidigt 😊


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Vi är ett eventbolag som anordnar bloggevent och andra roliga bloggrelaterade saker. Fyll gärna i dina uppgifter på vår hemsida så vi kan höra av oss till dig då vi har något passande event: http://mgroup.se/bloggevent/

Tack på förhand!

Bästa hälsningar
Camilla

2012-10-19 @ 13:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0