så där ja!

nu så va min jobbar helg över=) så trist att jobba när hela familjen är hemma, men men så är det .
 
Jobbar för fullt i veckan me, tisdag e jag ledig men då MÅSTE jag plugga, har ett stort prov i religion på onsdag.
 
Nu när det har blivit mycket kyligare ute så fryser jag mer än vanligt så jag har insett att jag måste inhandla kläder till mig själv, behöver få tag på en snygg, varm mamma jacka, och sen lite övriga mamma kläder.
Får se när det blir av, skulle vara mysigt att komma i väg själv nån dag eller kväll och fixa sånt. Ha en liten ego dag,det skulle vara nått det.
 
 
Nu ska jag hjälpa älskaling med middagen, det blir söndags stek såklart.
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0