Sammandragning

Ja jag ligger i soffan och pluggar, men det kommer lite sammandragningar i bland, och emmellanåt så känner jag hur h*n rör sig och sparkar <3<3
Lillfisen övar inför kommande förlossning.
 
I går kväll kände jag för att vara nostalgisk, när jag var lite så gjorde mamma ordning go kvällsfika till oss efter att vi badat och tvättat håret( vilket jag tydligen inte gillade) vi fick antingen varm chocklad med en klock vispad grädde i, och limp smörgås till, eller så i bland gjorde hon varm nyponsoppa och hade i god glass i talriken=)  så gott och mysigt.
Så i går tänkte jag att jag skulle testa det på våra barn, och dom tyckte det va både gott och mysigt. Även jag=)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla 32 år & 9 barnsmamma

Mysigt..
Jag älskar varm chocklad :-D

2012-10-05 @ 09:37:45
URL: http://minstorafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0