Sköna fredag

God morgon alla pigga!

Här sitter jag i soffan med en kopp kaffe, och ska snart styra min kos mot jobbet!
Japp, kaffe har jag börjar dricka igen, gissa om jag saknat det;) så skönt att inte må illa längre!
Men det återstår att se hur det går att jobba i dag med min foglossning 😒

Tänk vad jag älskar fredagar ! Mannen är hemma med barnen då och jag kan gå upp i lugn och ro och göra mig i ordning för jobb😉
Ingen lämningar på dagis eller passa skolbarn , bara vara mig själv! Det behövs i bland.

I dag ska syster yster min på rutin ultra ljud! Wiiiie , så spännande att få se sen vad det är för liten prins eller prinsessa dom gömmer sig i hennes mage! Och självklart vill man ju veta om allt är ok med bebisen❤

Ska träffa henne och Tobbe efter jobbet❤

Nää nu ska jag pysa! Se u!


Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Det är därför jag älskar lördagar, ingen stress på morgonen med lämningar och annat :-)

2012-10-26 @ 09:46:30
URL: http://madelein.se/
Postat av: Helen

Hoppas du får en bra dag och att foglossningarna håller sig borta . Skönt att slippa må illa i alla fall :)

Kram

2012-10-26 @ 12:27:59
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0