God morgon sunshine!

Ja solen lyser, man får nästan lite vår känslor, eller va det höst kanske😉

I dag är det jobb på schemat igen! Trist att jobba helg när man vill mysa med familjen:(
Men men det är bara att bita i det sura äpplet och köra!


Tänkte att jag skulle hinna med lite bak i dag eller i morgon , vi får se vad som hinns med, jag har i allafall en dotter som har ärvt mitt bak intresse, Alva, hon blir så glad när vi ska baka, hon tjatar nästan varje dag att hon vill baka nått!!
Ida och Rasmus är lika dana, så det är roligt tycker jag.

Sen gillas det ju när man får slicka ur skålen, hihi


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej de e inte kul att jobba helg. :/
I detta huset älskar vi att baka, dock har vi fått göra de mer sällan för sambon klagar på att ja bakar för mycket godsaker så han har svårt att låta bli att äta haha

Hoppas du/ni får en bra söndag.

2012-09-16 @ 10:36:36
URL: http://fiiias.wordpress.com
Postat av: Falköpings Event

Heeej! Du har väl inte missat att Falköpings Event går av stapeln den 1 december 2012?

Goodiebags, tävlingar, föreläsare och liveunderhållning! Det kommer bli ett kanonkul dygn!

Kika in och boka dig gärna. En hemlig present utlovas till de 10 första som lagt sin bokning!
http://falkopingsevent.blogspot.se

Hoppas att vi ses!
Kram, Anna och Annika

2012-09-16 @ 12:31:00
URL: http://falkopingsevent.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0