Sep. 23, 2012

Då va det kväller ! Hela familjen sover förutom jag;) men snart sover jag med!

Ändrade planer i morgon , jag skulle jobba igentligen men casper har fått nån elak hosta och är hängig , så det blir vab för mig i morgon! Blir till att försöka kurera honom och plugga samtidigt, jag har ett slut prov i religion snart , så det blir till att läsa läsa läsa nu all min tid som jag kan;)


Har lite funderingar runt den här graviditeten , är ju i v 17 nu och har inte känt nå rörelser än! Vet att det är rätt tidigt ändå, men de andra grav, har jag känt runt v 15-16, men pm jag inte mins helt fel så kom det senare med casper oxå, och då hade jag moderkakan i framvägg lågt ner , så jag misstänker att det är så även denna gång;). Vi får se, det visar sig 9 okt på rul😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0