Rensning!

I dag har Alva varit hemma från dagis , vi har varit in till stan och sålt en av vagnarna som jag kände att den inte behövdes.
Vi passade på att äta lunch på Max , nam nam, en varsin barn box blev det.
Sen vidare till ÖB och handlade lite rengörings medel. Sen hem igen, då va jag såååå trött så jag somnade på soffan gosandes med Alva , vaknade upp ned lite panik när jag såg att klockan va 16.00 och jag ska vara på dagis kl 16.00 😳
Men det gick bra att hinna, tur man har nära:-)

Jag håller på med rensning här hemma för fullt, och nu har jag tillochmed bokat ett bord på Fyris parks loppis, ska stå där på söndag:)

Nä nu lite kaffe rast😃😃

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1514062/images/2013/pic_511292a8e087c36315607b17.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vi rensar också för fullt! Tänkte också boka bord, får se om jag hinner till i mars! :)

2013-02-07 @ 09:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0