Ja den där lugna morgonen.....

Det fick jag ju äta upp så det bara stänkte om det!!!!!
Väggen har varit riktigt nära i dag, barnen förvandlades till små monster idag, dom har bråkat , levt om och ja.. Gjort allt dom inte får!
Så fort jag vänt ryggen till så har nån av dom gjort nått hyss, det känns som om jag har städat efter dom hela dagen, och casper har sovit 10 minuter i dag , så han har varit värst av dom, skit grinig, jag har knappt fått gå en meter i från han utan att han har fått ett utbrott! Så det resulterar i att jag går runt och bär på honom (15kg) bara för att kunna få nått gjort. Och det är inte bra att jag gör, jag vet!! Sammandragningarna blir bara värre och värre , och psyket hänger inte med riktigt heller, det är så påfrestande att inte kunna göra sånt man är van vid att kunna göra, känns som man är fängslad i en smärtsam kropp ! Aldrig mer säger jag bara! Vi får 7 barn och thats it! Blir så nöjd så med 7 fina barn !😉

Klart att dom testar mig massor just nu oxå när dom ser att jag är sjukt trött och är begränsad i mina rörelser.

Sen när skolbarnen kom hem så lovade jag i ett svaaagt ögonblick att dom skulle få baka choklad bollar, och ja, jag kan ju inte påstå att kaoset blev mindre ;)



I morgon ska dom på dagis, så då ska jag vila och ta igen mig.


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken kaosdag men de ser ut att ha haft väldigt kul med bakningen :-D Hoppas du kan vila upp dej idag istället!

2013-01-22 @ 08:59:18
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0