Lördag och lite tankar

Välkommen underbara lördag!

Barnen är ute och leker i snön , förutom Casper, han och jag sitter och myser och tittar på Karlsson på taket;) casper älskar den filmen!
Själv börjar jag ledsna på den;)

Jag har börjat fundera lite på livet efter denna graviditet ;) och jag vill komma i form så fort som möjligt efter, men man får väl börja med promenader i början, och sedan ta tag i gym biten. Men jag är väldigt sugen på att börja jogga med!
MEN jag har aldrig gjort det så det blir till att börja mjukt😀
Någon som har nått tips på hur man börjar och hur man kan tycka att det är skönt tillslut?
HELST av allt så vill jag börja köra spinning igen! Jag tycker det är skit kul! Men det är ett problem bara och det är att jag måste in till stan för att komma till en spinning cykel:(
Hmm ja vi får se hur det blir;-)

Ha nu en skön lördag!


Kommentarer
Postat av: kråkis-maria

Martina Haag har skrivit en bok som heter Heja heja och handlar om hur hon började jogga och till slut sprang typ maraton. Hennes böcker brukar vara roliga och lättlästa och har du inte tid att sätta dig ner med en bok så finns den säkert som ljudbok. ;)
Lycka till!

2013-01-05 @ 14:42:03
Postat av: Annica, mamma till 6, och 7 an på väg

Åh tack!

2013-01-05 @ 14:49:59
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0