Vampyren är kvar

Japp, ser fortfarande ut som en vampyr , lik blek som tusan, inte ens smink hjälper längre ;)

Har haft riktig otur i dag igen, skulle hämta ut venofer innan barnmorskan i morse , men tji fick jag, slut överallt, så jag fick vara utan i dag, fick beställa järnet och det kommer på måndag kväll😳
Hm , och mina blod värden va ännu sämre nu till råga på allt😴

Men i värsta fall om jag inte kan stå på benen i helgen så får jag åka till akuten så får dom ge mig där!

Efter bm så datade jag mamma och Victoria på gränby, sen for vi till Willys och veckohandlade

Har fyndet på kapahl med;)
Fick ett par jätte snygga jeans i var till Emil och Rasmus , ett par coola byxor till Alva , och ett par röda jeggings till Ida , för Sammanlagt hela 120kr !!!!
Japp helt sant! Halva rea priset hade dom 👍


För att återgå till bm besöket så va allt annat bra , hon ville bara att jag skulle få en tid på spec mödravården för att kolla min livmoder tapp, så att den inte blivit påverkad av mina kraftiga förvärkar . Så en kallelse kommer.

Lilla tösen låg nu tillrätta med huvudet lätt ruckbart.
Har nu gått upp sammanlagt 10 kg!

Hb 90
Blt 104/65
Sf mått 31
Hjärt ljud 144/min
Bls 7,5


Här kommer en bild på blek ansiktet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0