jobbigt jobbigt...

ja fy va jobbigt det e att lämna skruttan på dagis, hon blir ju så ledsen,  tårarna kommer på en själv när man gått där i från och jag känner mig som e usel mamma, usch!!!

men när jag kommit hem så ringer jag alltid och frågar hur det går och då går det jätte bra, så fort jag gått, så då känns det ju lite bättre!
Hon va ju så glad innan vi gick i morde, för hon skulle ta med sig sin hello kitty kudde och eget täcke till vilan, så jag tror hon tycker om att va där innerst inne, det e bara att det e jobbigt att bryta vanan att va med mig hela dagar.

huva ja nej nu ska jag göra nå nytta här hemma medans lille man sover en stund.

Kommentarer
Postat av: Ullis och Alice

Usch det kan inte vara kul att behöva lämna henne när hon är så ledsen. Men skönt att allt är bra när du ringer och kollar i alla fall :)

2010-08-26 @ 11:37:40
URL: http://ullisochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0