Sofia

va till Fia i går på sjukan ju och det va jätte skönt att få träffa henne, hon va väldigt pigg i går, hon hade till ochmed börjat röra på den förr förlamade sidan, hon va lika go och rolig som vanligt, hon skämtade och skrattade. Guuu vad jag hoppas att hon blir helt återställd, även om det kommer ta tid. Mycket kännslor kom efter åt och även när jag va där, men jag bet mig i läppen och va stark. Ja ville bara ta henne i min famn och sitta och hålla om henne och gråta, men det gick bra allting.

Sofias mamma kom under tiden vi va där, och när hon kom så sa hon, Sofia har du vinkat till tjejerna med vänster hand nu då?
Sofia svarar kvickt, ne men jag kan peka finger... hihi
och det gjorde hon oxå, hahaa hon e för skön!


en gemensam kompis till oss håller på med en bok till Sofia där alla kan få in en hälsning, så om man vill det så skicka den hälsningen till charlotte så fixar hon det.







skriv hälsningen och vem det e från



[email protected]

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, vad härligt att det kändes bra. Håller alla tummar jag kan att din vän blir återställd...

kramiz

2010-01-21 @ 08:33:17
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Smulan

Håller på att spånar på ett mail men jag vill ha en bäst bild som jag vill ha med. Blr galen när jag inte finner bilden som jag har i mitt huvud och bara måste ha. kram kram

2010-01-21 @ 18:42:56
URL: http://www.metrobloggen.se/pratsmulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0