fotbolls cup

Jag välkomnar härliga lördagen nu då!

I går hände det inte mycket här hemma heller, vi hade strömmavbrott hela dagen och hela kvällen, strömmen kom tillbaka runt 20.00
men det va så typiskt, jag och Alva höll på att baka när strömmen gick, men som tur var så hade jag inte ställt in i ugnen än, så det va bara att stoppa in smeten i kylen.
Sen myste vi bara hela dagen, låg i sängen och myste och varvade med soffan i bland och hade det bra.

I dag ska Emil ha fotbolls cup i hallstavik, så jag och Alva åker dit och tittar, henrik stannar hemma med Mio så han får bli ordentligt frisk. Ida och Rasmus leker med kompisar.

Morgon dagen kommer att bestå av uppladdning för min del, sen är det förlossning på måndag=)
Så vila och äta är det som gäller i morgon.

Det har även löst sig med barnvakt, såååå skönt, så nu kan vi slappna av och veta att barnen har det bra när vi e borta=)

Ne nu ska jag ta och ta mig en kopp kaffe med älsklingen.
Ha en underbar lördag!!


Kommentarer
Postat av: Trollmorsan

Skönt att det löste sig med barnvakt!

Ha en underbar lördag!



Kram på dig!

2011-04-09 @ 15:02:20
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad härligt, nu är det snart på gång då :-)

Tack tack, ja det var skönt att bara behöva gå en dag över tiden :-)

Ha det fint och lycka till på måndag om vi inte hörs innan dess :-)

2011-04-09 @ 23:11:58
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Me and My Baby Dolls

Kikar in och säger hej :) Mysig blogg du har och jätte fina barn!

2011-04-10 @ 20:55:04
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0