Fix fix och don:)

Sitter just nu i soffan under en varm pläd med Alva och Mio, trollisarma ville upp innan tuppen i dag;) bara att acceptera och se glad ut, men några koppar kaffe gör susen, så e man snart igång;)

Igår så fick min fina vän mirka barn, sitt elfte barn , stort grattis!!! Flickan ska heta Älva<3 och hon e bedårande söt!

Idag blir det mer jul stök ;) baka nå mer jul godis tror jag , i går gjorde jag och Ida saffransbullar och snickers, idag blir fet nog mer knäck och kanske Pepparkaks muffins ;) men måste även till thuns och fixa sista klappen !


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tja ^^ det blir ju en väldans mycket bakande för att 6 ungar ska kunna äta sig gott ^^ men det ser ut att du gör det väldigt starkt ^^ =) Härlig blogg.... trollmor till en annan hehe. Hoppas du får en bra jul.

Klickar in mig på att "följa" dig på bloglovin och hoppas du tycker våran e lika intressant för att följa. Kram

2011-12-23 @ 10:22:16
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0