=)

Nu e det dåligt med uppdateringar från mig.... men jag e så trött så trött och har haft väldigt ont i helgen, mycket sammandragningar och förvärkar, och nu e det väldans tungt att andas me, antar att bebis trycker upp mot lungorna nu.
Jag skulle ha jobbat i helgen me, men det gick inte,  hade så ont så jag stannade hemma och vilade i stället.
I dag är älsklingen hemma och tar hand om mig och barnen, så skönt, så nu ska jag snart gå och lägga mig för en liten vila ;)

På måndag e det ultraljud igen, längtar så att få se våran lilla älskling igen.


Kommentarer
Postat av: alfamamma

Jag hoppas att du mår bättre snart igen. Kul med ultraljud på måndag!

2011-02-21 @ 20:18:29
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0