sköna söndag

Eller kanske inte?

Bamse trött va jag i morse när jag skulle till jobbet, fick kämpa för att hålla ögonen öppna när jag körde.

Nu har jag lite rast på jobbet och jag har pimplat kaffe så liiite piggare e jag nog.
Jag slutar kl 15.00 i dag, känns lite tråkigt  för Ida har sitt första pass på dans/jazz i dag och jag missar det, men Henrik åker med henne dit, men det hade varit kul att få titta på första gången, jaja det får bli nästa söndag.
Henrik ska köra grabbarna till Almunge i dag där dom ska åka skridskor, sen hämtar jag dom på väg hem från jobbet.

Ikväll blir det bada barn och läxläsning, sen kanske en film om vi hinner.

Hoppas ni har en fin söndag!
puss


Kommentarer
Postat av: "Bettan"

Almunge ???Va bor ni någonstans......mina ungar går ju i skolan i Almunge =)))

2011-02-06 @ 16:06:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0