Nej nu börjas det igen

BBrr vad jag fryser, dags igen nu, kroppen håller på att gå ner i vikt i gen (vilket jag inte har nått emot) men shit pomfritt vad man fryser under tiden!!!
Det e helt sjukt, inget hjälper, man klär på sig massor men ändå fryser jag.
Inatt sov jag med mjukisar, linner, munktröja och varma strumpor, sen hade jag en ull filt +mitt duntäcke! Ja och ändå frös jag lite.
Nu på morgonen e det som värst, så nu klev jag in i en jätte varm dusch, och sen på med varma kläder och på med värmen här hemma, tända lite värme ljus ska jag nog oxå göra=)
Kaffet sipprar ner just nu så det värmer lite för stunden.

Ja jag har absolut inget att klaga på när det gäller min gastric by pas operation, jag har haft tur med det mesta, ångrar inte en sekund att jag opererade mig, men OM jag måste gnälla på nått då så ska det vara att man fryser sååå mycket;)
men det e det värt i slutändan:)


Ha en underbar dag , själva ska vi till kyrkis, småttingarna och jag=)
Sen e det fredags myyyyys


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Just nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna en bodysuit från mandelon.se värde 399kr, kanske skulle det vara något åt eran minsta? :)



Tävlingen hittar du här:

http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/09/05/6169585-vinn-en-dress-ifran-mandelonse/

2011-09-18 @ 12:14:59
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0