Dessa öron...

Ja men suck va less jag e på dom, i allafall på Mios och Caspers, Mio har haft öroninflammation hur många ggr som helst under sina två år, antagligen därför som han aldrig riktig sover bra på natten, och lika dant med Casper, han är bara snart 10 månader och har haft 4 ggr redan. Borde man inte få rör då???
I natt i allafall så började det igen, Mio grinade sig igenom hela natten, han tog sig för örat, han fick alvedon men det hjälpte inte, sen vaknade Alva me och klagade på ont i örat!
och ja Casper han misstänker jag oxå, då han har svårt att ligga ner.
Har i allafall ringt till vct och dom hänvisade till öronmottagningen, så nu väntar jag bara på att dom ska ringa upp.

Såå trist, jag som hade bestämt en fika date med Carola och Mirka i dag=(
Men det går fler tåg.



image description


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

ÅÅ låter inge roligt,här har vi haft tur att bara nått enstaka barn har haft det nån gång inget mer..



Min man däremot var ett riktigt öron barn som liten hade det jämt,och kan säga att han fortfarande har det ..ler..

Det blöder och går sönder varje gång..huua jag kan inte förstå hur ont han måste ha det varje gång..



Mvh Camilla

2012-01-17 @ 14:23:50
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Carola 9-barnsmamma:)

Typiskt med sjuka barn när man har planer , men som sagt det går fler tåg! Vi får ta det snart :) kram och krya på er!

2012-01-17 @ 20:00:17
Postat av: Fina Frun

vad jobbigt för er...

2012-01-18 @ 00:04:50
URL: http://finafrun.se
Postat av: Barnens Hjältar

Min mellanson hade tolv inflammationer innan han fyllt ett år. Han fick rör :P

2012-01-19 @ 09:09:44
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0