Fasiken

Hehe ja jäkla våg jag köpt, den visar inte nå bra siffror;)
Har inte gått ner nått än, men i försig så har jag inte kämpat så hårt heller.
Men nu tänkte jag sätta fart på viktminskningen med lite hjälp av naturdiet , byta ut nått mål bara.

Har varit på promenad i blåsten , va förbi skolan med mellis till Ida , som vi glömde i morse.
Blir så glad och stolt över mina barn, varje dag men ibland lite mer extra, som i dag när jag gick in i matsalen på skolan och skulle ge Ida mellis påsen , så kommer Rasmus fram till mig med ett jätte stort leende och kramar om mig, trots hela matsalen full med polare 😃
Och även Ida gör samma sak❤❤
Det värmer mammans hjärta.

Nu ska jag ta en kaffe innan dammsugaren ska rastas och innan mirabell vaknar och vi äta❤


Blåsig promenad , men solen sken

https://cdn3.cdnme.se/1514062/6-3/pic_516e762f9606ee44d33451c3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0