2,3

Så där ja.. Nu börjar min förkylning ge med sig! Och mirabell är oxå mycket bättre, lite hosta kvar bara.

Idag har jag "vaknat" upp lite, har börjat inse att jag måste ta hand om mig själv bättre! Speciellt med mat och lite mer harmoni.. Det är inte lätt ned 7 barn, men jag måste, just för deras skull oxå!

Sen jag gjorde min gbp op så har jag lätt för att få lågt blodsocker , och nu på sistone så har jag slarvat en hel del med mat för min egen del, jag glömmer att äta:-/
Och stressar runt massor hela tiden, vill hinna så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Och idag kraschade det ganska rejält, jag skulle börja med att laga middag och kände att jag blev darrig , så då visste jag att det va på g att blodsockret skulle sjunka , så jag skulle göra en macka men hann inte, det gick så snabbt neråt så jag tog mig till soffan och tvär föll ihop där.. Allt började domna bort och hela jag kall svettades .. Nått av barnen ropade på Henrik , och jag tog Idas blodsocker mätare och testade mig, hmm låg på 2,3 , så Henrik hämtade druvsocker ,(7 st) och ett glas mjölk, och saaaakta kom jag tillbaka , och när jag hade kommit tillbaka så tog det kanske 10 min och så kändes det att det va på väg ner igen... Men då hade Henrik hunnit laga mat så jag tog en portion och åt, sen blev det ganska bra .

Insåg sen att jag va verkligen på väg in i insulin koma, ett livs hotande tillstånd:(

Fick bastning av Henrik och även jag inser nu att det är dags att tänka till!

Börjar i morgon....

Go natt ❤


Kommentarer
Postat av: Linda

Men gumman då 😞❤
Du måste vara rädd om dig.
Styrkekramar i massor

2013-06-19 @ 15:23:49
URL: http://thestoryoflilo.blogg.se
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Usshh vad läskigt ..
Du måste lova att ta hand om dig..
Kram Camilla

2013-06-20 @ 17:47:19
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Linda

Tack finaste älskade du ❤
Hur det går med mig och B får vi se. Just nu går det framåt sakta så sakta.
Har lite ångest över att jobba så mycket som jag ska göra nu, är ledig endast 1dag nästa vecka och det känns konstigt att vara ifrån barnen så mycket.
Kram

2013-06-21 @ 09:26:37
URL: http://thestoryoflilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0