Vindarna vänder

Ja jag tror det! Sakta men säkert... Men jag känner vinden i mitt hår och den har börjat vända, tänk att det finns änglar bland oss , ja änglar finns och jag tror att vi har några bland oss nu som styr vindarna ❤


Tidig morgon blev det i dag, casper och Mio har strulat om vart annat , och när väl dom slutade med det så vaknade mirabell , men hon hade sovit från. 20.30 i går och vaknade 05.30, men hon åt en flaska tillägg och somnade om, så jag passade på att ta en skön dusch😊

Nu sitter jag i soffan med mun andra mugg kaffe och ska göra en inköps lista på lite mat som behövs handlas i dag , ska träffa kära mor oxå❤
Hoppas ni får en underbar sommar dag! ☀☀☀☀☀☀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0