Att må bra

Det är jätte viktigt , både kroppsligt och psykisk , och jag prioriterar det väldigt högt, och. För att jag ska må så bra så behöver jag träna, har haft riktig abstinens under graviditeten över att inte kunnat träna;)

Nu ska man ju ta det lite lungt ett tag efter förlossning , men snaaaart så😃

Jag är en människa som gillar att träna i grupp, och spinning är min stora favorit, TYVÄRR så finns det inget sånt här i byn😕 närmaste pass blir Uppsala , och det är 4 mil dit:(
Vi får se hur jag gör ... Det finns ett gym i byn här men , ja jag vet inte.


I dag ska vi till stan hela familjen, utom Emil, han ska i väg och testa på parcour träning med ett par vänner.
Sedan är det lördags mys för hela slanten ❤❤

Puss


Kommentarer
Postat av: Sussie

Har du provat zumba jag har varit några gånger på fyrishov super roligt :)

2013-03-23 @ 10:31:17
Postat av: Annica, mamma till 6, och 7 an på väg

Nä det har jag inte testat, vore kul;)

2013-03-23 @ 11:43:53
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se
Postat av: Helen

Jag har aldrig tränat i grupp men har under våren börjat på Zumba vilket är grymt kul .

Men visst har man ett stort sug efter graviditeten att träna . Är dina höfter bättre ?

Kram

2013-03-24 @ 07:26:39
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0