Nya tag

God morgon!

I natt har jag sovit som en prinsessa , och barnen har sovit gott! Jag va upp en sväng och kollade blodsockret på Ida vid 05.00.   Eftersom Ida va låg jätte mycket igår, och vi fick inte upp sockret , dextrosol hjälpte inte, digestive och mjölk hjälpte inte, men tillslut så fick vi upp henne på 5,4 men då måste man ha koll på natten , och då minsann skenade det iväg , kl 05 hade hon 19,5 i blodsocker!! Så då var det bara att försöka korra med en enhet. I morse vaknade hon på 14 så det är gör högt i allafall !
Ja den här sjukdomen är inte lätt!!

Idag ska jag börja träna igen, efter en liten svacka i livet;) 
Och det jag mår bra av är att ha en bra hälsa och träna mycket , och självklart ha min familj nära❤️
Så idag tar jag nya tag! Känner mig stark nu , nu tänker jag lämna allt tråkigt bakom mig och börja se frammåt😃

Family is everything❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0