jo då jag lever..

har inte skrivit på några dagar nu, men det finns just nu aldeles för mycket att gör och för lite tid, jag blir helt galen när det e så, sen har ju barnen varit i dalarna i helgen dom kommer hem senare i dag, och jag tänkte ju att jag skulle hinna så mycket nu dårå, men icke sa nicke, självklart åkte både jag och Alva på feber, och jag har även haft ett bröst som krånglat , det har nog varit gränsfall till mjölkstockning,,i natt gjorde det så ont och febern låg på 39,2 så då va jag nära på att åka in till BB och be dom ge mig tabletter för att få sluta amma, men nu känns det som om det går åt rätt håll igen så jag ger inte upp ännu, det e så mysigt med ammningen när det funkar.

Alva och Henrik har nu åkt till Tobbe och syrran ett tag så jag och Mio ska passa på att vila och  mysa nu.

många kramar till er alla i dag på 3 :e advent

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra att det känns bättre i bröstet . Jag vet hur det kan vara . Har du mjölkpump så du kan pumpa om du har mycket mjölk ?



kramar

2009-12-13 @ 20:01:41
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Afrodite

kram tebax och ta hand om dig! (och boopsen...fniss)

2009-12-13 @ 22:58:41
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0