långfredag och påskafton

hoppas ni har en fin och mysig påsk!
I går hade vi mina päron här och min lillebror och lillesyster och Tobbe på mysig påskmiddag.
På kvällen så kom fam Karlsson över.

I mose så hade påskharen varit här och gömt godisfyllda ägg under barnens kuddar, barnen vart såååå lyckliga!

I dag har jag och Emil varit i stan en snabbis, handlade lite mat och köpte en vår jacka till Emil, man behöver nästa ha med honom nu när han ska ha kläder, det börja bli lite kinkigt. Vi va även till barnenshus, Emil skulle köpa nått pistol sett som funkar som typ laser game fast här va det gummi pilar. Köpte även en till dinglis snutte filt till Alva.
När vi kom hem så hade Henrik lagat middag och städat jätte fint, han e duktig min sötnos.

I dag vägde jag mig i gen och nu har jag gått ner 20kg!! jihoooo

Ikväll blir det mys och mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0