välkommen underbara lördag

MMMMM lördag e mysiga.
Henrik och Emil + en kompis till Emil (Anton) åkte tidigt i morse till hallstvik för fotbolls kupp, jag valde att stanna hemma med de andra barnen som bara hostar och snorar.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i dag, det e ju så dö trist väder ute så..
har i allafall hunnit med en hel del här på morgonen, städat, bäddat rent, tvättat, bada barnen, och röjt lite.
Nu har Ida en kopis här och Rasmus ska i väg till en kompis, kanske att vi här hemma tar och bakar lite, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Javisst är dte ljus från Partylite , de är underbara ! :) Jag har lite ljus hemma , men jag vill ju ha hem mina nya ! :) Jag hade ju ljusparty för ett tag sen :)



Hua , ja röja måste man verkligen göra hela tiden , det är vad min förmiddag spenderats åt . haha ..

Du är så duktig minsann ! :) <3

2010-04-10 @ 12:09:39
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej



grattis till ditt stora minus..:) såg på FB igår.. jihooo, funkar allt bra med mat och så? har du kommit in i ditt "nya" mat liv bra?

är så glad för din skull.. hur mycket mer vill duner i vikt? oj så frågvis jag blev, haha..



hoppas förskylningarna ger sig, här snoras det med och jag tror jag börjar få ont i halsen igen, pust.. orkar inte med mer sjuka nu ..:(



KRAM

2010-04-10 @ 12:14:38
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0